سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش وعصای آهنین برگیر و آنگاه در زمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی تا آن جا که کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]
بهشهر خنده خوش امدید وامیدوارم از بازدید لذّت ببرید
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 4847
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
بهشهر خنده خوش امدید وامیدوارم از بازدید لذّت ببرید
هانیه محمدی

........... لوگوی خودم ...........
بهشهر خنده خوش امدید وامیدوارم از بازدید لذّت ببرید
............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • جوک ترکی

  • نویسنده : هانیه محمدی:: 87/3/6:: 7:17 عصر

    ترکه زنگ میزنه به موبایل دوستش که خانم اپراتور  شبکه مخابرات میگه : مشترک
    مورد نظر در دسترس نمی باشد , ترکه میگه اونو ولش کن خودت چطوری
     --------------------------------------------
    خانم ها مثل موتور گازی هستند :
    پر سر و صدا , کم سرعت , کم طاقت
    ---------------------------------------------
    نگاه اولت بر من اثر کرد، نگاه دومت دیوونه‌ام کرد، نگاه سومت عاشق‌ترم کرد، اه، گندشو در آوردی، نگاه آخرت دیگه هیزبازی بود!
     ------------------------------------------
    به رشتیه می گن جون زن و بچت رو قسم بخور می گه به جون رشت و حومه
    ----------------------------------------------
    ببخشید که مزاحمتون شدم .. من نمی خواستم این خبر ناراحت کننده رو بدم اما سعی کن قوی باشی....... نامرد ها بلخره گیتار شماعی زاده رو بردن
    هیچ وقت به خودت مغرور نشو ....... برگ ها همیشه وفتی می ریزن که فکر می کنن طلا شدن
    ---------------------------------------------
    فاصله ها : از نفرت تا علاقه یک محبت . از دشمنی تا دوستی یک لبخند . از جدایی تا پیوند یک قدم . از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس
    ---------------------------------------------
    قزوینه به زنش میگه عزیزم بیا حرفای عاشقانه بزنیم، زنش میگه تو اول شروع کن، قزوینه میگه داداشت خوبه ؟؟
     ---------------------------------------------
    ترکه قرص اکس میخوره میره نماز بخونه
    اخر نماز که میشه میگه:
    اسلام و علیکم و رحمة و الله و برکاتو تو تو خودت قند نباتی شکلاتی ابنباتی

     


    عشق زمانی است که درست مثل روزهای بچگی روی جدول پیاده رو راه  بروی و بی دلیل بخندی

     


    ____________________________________________

     


    بدان که از بزرگی گناه او نیست بلکه از کوچکی قلب توس اگر روزی روزگاری نخواستی یا نتوانستی فرد گناهکاری را ببخشی

     


    ____________________________________________

     


    از اونجا که نسل دایناسور 2میلیون سال پیش منقرض شده پس نتیجه می گیریم : دنیا دیگه مثل تو نداره ........نه داره نه می تونه بیاره

     


    ____________________________________________

     


    از اخونده می پرسن معیار شما واسه انتخاب همسر؟ می گه صداقت فاطمه. عفاف زهرا.صبر زینب. فداکاری سمیه. اندام جنیفر لوپز

     


    ____________________________________________

     


    ازعلی دایی علت کمر دردش رو می پرسند میگه خودتون هم 90 دقیقه بازی رو سر پا تماشا  کنید کمرتون درد می گیره

     


    ____________________________________________

     


    از گوسفنده می پرسن سیستم دستشویی رفتن شما چیه؟ میگه سبک گروه اریان.........دونه دونه دونه دونه

     


    ____________________________________________

     


    من تو این دنیا سه تا دوست دارم ...خورشید ،ماه و تو . اولی رو واسه
     خودم دومی رو واسه شبام ولی تو رو واسه تک تک لحظه هام می خوام

     


    ____________________________________________

     


    آیه 16 سوره یاهو : ای کسانی که شبها چت میکنید ، بدانید که قبض تلفن شما را رسوا خواهد کرد

     


    ____________________________________________

     


    من تورو فقط 15 تا دوست دارم!!!به اندازه یه 7 آسمون 7 دریا و یک دنیاااااا

     

    ____________________________________________

     


    دوستت دارم ،  نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه به خاطر  شخصیتی که  من در هنگام  با تو بودن پیدا می کنم.

     


    ____________________________________________

     


    تورا چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت به شرطی که مرا در آرزوی خویش نذاری


    ____________________________________________

     


    سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی..... گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه ی باران ندیده


    ____________________________________________

     


    نفرین جدیده جدید: الهی عقل بچت به میرزاپور بره . قدش به کعبی. دماغش به عنایتی. موهاش به چلنگر. بی خاصیتیش به علی دایی


    ____________________________________________

     


    آرزومند قطع برق منزل شما در حین سریال نرگس..... با تشکر محمود شوکت

     


    ____________________________________________

     


    زن: اگه امشب نیایی بریم خونه مامانم دیگه منو نمی‌بینی! مرد: برای چی؟ زن: واسه اینکه چشمهاتو درمی‌آورم


    ____________________________________________

     


    همیشه دو درس را در زندگی خود به یاد داشته باشید: 1- جسارت در بیان عقیده 2- جرأت در پذیرش اشتباه


    ____________________________________________

     


    فناوریه نیرویه هسته ای و پیروزیه غرور آفرینه دانشمندانه توانمنده ایرانی در ضمینیه بهره برداریه صلح امیز از انرجیه هسته ای رو بیخیال.... .. خودت چطوری؟؟

     


    ____________________________________________

     


    وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه؟زود دستمو بالا بردم گفتم یک بخش، اما از وقتی تورو شناختم فهمیدم عشق 3 بخشه:اتشه دیدنه تو.... شوقه با تو بودن....و اندوهه بی تو بودن!!!


    ___________________________________________

     

     

    این روزا عادت همه ، رفتن و دل شکستنه،،درد تموم عاشقا،،پای کسی نشستنه،،این روزا مشق بچه ها ، یه صفحه آشفتگیه،،گرد رو آینه ها فقط غم زندگیه،،این روزا درد عاشقا فقط غم ندیدنه،،مشکل بی ستاره ها ، یه کم ستاره چیدنه،،این روزا کار گلدونا ،از شبنمی تر شدنه،،آرزوی عاشقا یه شب کبوتر شدنه،،این روزا کار آدما دلای پاک  بردنه...،بدش اونو گرفتن و به دیگری سپردنه

     


    ____________________________________________

     

     


    سبدی پر از موز

    دسته گله رز
    پیرهنی پر از پرز
    همسری مثله بز
    آرزویه من برای توست

     


    ____________________________________________

     


    ترکه موبایل ثبت نام میکنه تو دلش با خودش میگه خدا کنه نوکیا باشه

     


    ____________________________________________

     


    سلام من الان بیمارستانم بدجوری تصادف کردم دکتر میگفت شونم خیلی بد شکسته .البته نمیخاد زیاد نگران بشی فردا حتماً میرم جاش یه برٍس میخرم. !!!!

     


    ____________________________________________

     

     

     

     

    این هم ترانه ای که بسیجیان عزیز لطف کردن برای روز خواهر آماده کردن : خواهرم در کوچه آرایش مکن از جوانان سلب آسایش مکن گیسوان از روسری بیرون مریز بر مسیر دیدگان افسون مریز خواهرم دیگر تو کودک نیستی فاش می گویم عروسک نیستی خواهرم ، این لباس تنگ چیست؟ پوشش چسبان

     


    ____________________________________________

     


    اگه یکم فکر کنی میبینی زندگی ارزشه زنده بودنو نداره.اگه یکم بیشتر فکر کنی میبینی زندگی ارزشه مردنم نداره.امّا اگه خیلی فکر کنی میبینی مردنو زنده بودن ارزشه فکر کردنو نداره همیشه یادت باشه چیزی که امروز داری شاید آرزویه دیروزت بوده و بزرگترین آرزویه فردات بشه پس همیشه سعی کن قدره چیزی که امروز داری خوب بدونی .......

     


    ____________________________________________

     


    یه ترکه تو تابستون ، نه شیر داره نه پستون ترکه میره کربلا ، دسته کی بالا؟؟؟؟!!!!

     


    ____________________________________________

     


    اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

     


    ____________________________________________

     


    راننده ای که با شادروان پوپک گلدرّه تصادف کرده بود... دیشب اعتراف کرد که از شوکت پول گرفته بوده ....!!!

     


    ____________________________________________

     


    عاشقت هستم اگر چه هدفی بیهوده ست دوستت دارم اگر چه سخنه تکراری است

     


    ____________________________________________

     


    اگر بغض خود را در لا به لای نگاه معصومت پنهان میکنم از غرورم نیست اگر برای داشتن دستان تو گریه ام را میدزدم از غرورم نیست اگر برای ادعای جمله ای عاشق خجالت میکشم از غرورم نیست اگر غرورم را در پیشگاه حضورت تکه تکه، بر زمین می سایم باز از غرورم نیست اگر خنجر نگاهم را در غلاف چشمان آرامت به سجده میبرم برای آن است تا […]

     

     

     

     

    دفعه اول تو کوچه دیدمش گفت داداشی میای بازی کنیم؟بعده اینکه بازیمون تموم شد گفتی تو بهترین داداشه دنیایی،وقتی بزرگتر شدم به دانشگاه رفتم چشام همش اونو میدید و میخواستم از ته قلبم بگم عاشقشم دوسش دارم اما اون گفت تو بهترین دادشه دنیایی وقتی ازدواج کرد من ساقدوسش بودم بازم گفت تو بهترین دادشه دنیایی و وقتی مرد من زیره تابوتشو گرفتم مطمئن بودم اگه میتونست حرف بزنه میگفت تو بهترین دادشه دنیایی چند وقت بعدی وقتی دفتره خاطراتشو خوندم دیدم نوشته عاشقت بودم دوست داشتم اما میترسیدم بگم برا همین میگفتم تو بهترین دادشه دنیایی

     


    ____________________________________________

     


    به ترکه خبر میدن: بابا شدی! میگه: پس به زنم نگید میخوام سورپرایزش کنم

     


    ____________________________________________

     


    Hamishe doost daram your eyes... chon oona hastand very nice..... hame vaght toro i see... azizam har lahze look at me.... toro khoda hamishe love me... khahesh mikonam hichvaght dont forget me.... age be man nagi my baby... age nayay near me... zendegim mishe mesle hell... doset daram i love you forever.....


    ____________________________________________

     


    ترکه پدرو مادر خودش رو می کشه ازش میپرسن چرا کشتی میگه بالاخره بعد از 30 سال به رابطه کثیفشون پی بردم

     


    ____________________________________________

     


    کرمه میفته تو ظرف ماکارونی، میگه :آخ جون! چه بمال بمالیه

     


    ____________________________________________

     


    آیا فکر می‌کنید بی‌عرضه هستید؟ فکر می‌کنید به درد هیچ کاری نمی‌خورید؟ فکر می‌کنید بی‌مصرف هستید؟ به خدا درست فکر می‌کنید!

     

     

    اگه بین 6 تا قزوینی گردن کلفت توی یک اتاق گیر افتادی چه کار می کنی؟!!... تو که کاری از دست بر نمیاد.... پس سعی کن بهت خوش بگذره!!!

     

    بچه:مامان نهار چی داریم؟ مادر با عصابنیت:زهر مار بچه:اخ جون از شر املت راحت شدیم.

     

    سردار نقره ای: هدف از جمع آوری ماهواره ها آزار و اذیت مردم نیست بلکه هدف فروش قطعات آن و کمک به مردم ستم دیده ی لبنان 

     


    دخترا می رن پیش خدا شکایت که چرا پسرا از اونا دران ولی ما نداریم؟!! ندا میاد که همه اونا مال شماست فقط حمالیش مال پسرهاست!!


     


     =================================

    هویجه با مامانش میره بیرون وسط راه به مامانش میگه مامان آبهویج دارم!!!

     


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ